Stecimo znanje štrebati manje, (raz)umjeti više
Konačna lista odabranih djelatnika za sudjelovanje u projektu Stecimo znanje štrebati manje, (raz)umjeti više
Nakon završenog žalbenog roka Povjerenstvo za odabir sudionika u projektu objavljuje konačnu listu odabranih nastavnika za strukturirane tečajeve i job shadowing mobilnosti. rezultati.pdf
Privremena rang ljestvica “Stecimo znanje štrebati manje, (raz)umjeti više”
Povjerenstvo za odabir sudionika u projektu 2024-1-HR01-KA122-SCH-000222938 „Stecimo znanje štrebati manje, (raz)umjeti više“ objavljuje privremenu rang ljestvicu odabranih nastavnika za strukturirane tečajeve i job shadowing mobilnosti. ...
Natječaj za sudjelovanje u Erasmus+ projektu Stecimo znanje štrebati manje, (raz)umjeti više
Natječaj za odabir nastavnica/nastavnika i stručnih suradnica/ka za sudjelovanje u Erasmus+ projektu 2024-1-HR01-KA122-SCH-000222938 Stecimo znanje štrebati manje, (raz)umjeti više Tekst natječaja Motivacijsko pismo Suglasnost o upotrebi osobnih podataka Kriterij...
Naziv projekta: Stecimo znanje štrebati manje, (raz)umjeti više
Program: Erasmus+
Vrsta aktivnosti: KA122/ u području odgoja i općeg obrazovanja
Broj projekta: 2024-1-HR01-KA122-SCH-000222938
Vrijednost projekta: 42.256,00 EUR
Datum početka projekta: 01.09.2024.
Datum završetka projekta: 31.10.2025.
Voditelj projekta: Sanja Dravinski, ravnateljica
Koordinator projekta: Renata Gal, prof. savjetnica
Projektni tim: Svi članovi projektnog tima (7) zajedno su utvrdili potrebe nastavnika škole i prioritetne ciljeve projekta, te odredili svoja zaduženja tijekom pripreme, provedbe i diseminacije projekta. Projektni tim čine: Renata Gal, projektna koordinatorica, zadužena za koordiniranje rada članova tima, organizaciju sastanaka, praćenje i prikupljanje dokumentacije (ugovori, računi, certifikati), suradnju s računovodstvom škole i poštivanje standarda kvalitete. Nada Grujić Tomas, stručna suradnica pedagoginja, zadužena za utvrđivanje potreba i ciljeva stručnog usavršavanja te praćenje implementacije novih metoda u nastavni proces. Mirna Ilakovac, stručna suradnica psihologinja, zadužena je za pripremu dokumentacije (learning agreements, Europass mobility) i priznavanje ishoda učenja. Anita Ivanković zadužena je za jezičnu podršku sudionika prema potrebama, podršku u komuniciranju s pružateljima tečajeva i u organizaciji putovanja i smještaja. Marina Pilj Tomić zadužena je za vidljivost projekta: vođenje mrežne stranice projekta, FB stranice projekta te suradnju s medijima. Ana Azenić zadužena je za kulturološku podršku, provođenje anketa u razrednim odjelima i praćenje ostvarivanja ishoda učenja sudionika. Ana Rajković zadužena je za definiranje potreba u STEM području i analizu rezultata ostvarenih provođenjem projekta. Svi članovi projektnog tima zaduženi su za pripremu izvješća Agenciji za mobilnost i projekte EU po završetku projekta.
Financiranje sudjelovanja na mobilnosti: Sudjelovanje na mobilnosti sufinancirano je sredstvima programa Europske unije Erasmus+. Sudionicima mobilnosti bit će pokriveni troškovi putovanja i životni troškovi za vrijeme trajanja mobilnosti.
Ukratko o projektu:
Postupkom samovrednovanja identificirali smo potrebe učenika i nastavnika za promjenom metoda poučavanja i stjecanjem kompetencija koje će omogućiti razvijanje kritičkog mišljenja, kreativnosti, rješavanja problema i timskog pristupa učenju i radu. Kako bismo to ostvarili, želimo se educirati u području metoda poučavanja, digitalnih kompetencija i transverzalnih vještina putem pohađanja strukturiranih tečajeva, praćenja nastave i organizacije rada u školama u inozemstvu.
Odabranim strukturiranim tečajevima planiramo educirati nastavnike različitih profila, posebice u STEM području koje obuhvaća općeobrazovne i strukovne predmete, za primjenu problemskog učenja, kreativnog pristupa upotrebi digitalnih alata, poboljšanje komunikacije učenik-nastavnik i učenik-učenik, razvijanje suradničke klime i timskog pristupa rješavanju problema, razvijanje kompetencija za cjeloživotno učenje, produbljivanje shvaćanja kako učenici uče i smisleno učenje i poučavanje koje donosi zadovoljstvo u svakodnevnom nastavnom procesu te posljedično kod učenika povećati motivaciju za učenje, što će dovesti do obostranog zadovoljstva učenika i nastavnika i promijeniti razrednu klimu. Stoga digitalni alati ne smiju biti svrha sami sebi nego sredstvo za razvijanje kognitivne vještine kritičkog razmišljanja, sistematičnosti i kreativnosti, uključujući i promatranje problema iz različitih gledišta. Nastavnici će upravo svojim primjerom stručnog usavršavanja pokazati učenicima važnost cjeloživotnog obrazovanja, osvijestiti pripadnost EU zajednici naroda i mogućnosti koje im se pružaju u multikulturalnom društvu. Osim toga, poboljšat će svoje jezične kompetencije, promicati višejezičnost i potrebu učenja stranih jezika, te isto prenijeti učenicima. Tome će pridonijeti sudionici koji će boraviti u školama u inozemstvu te steći iskustva o upravljanju školom, sadržaju i organizaciji nastave, metodama rada i aktivnostima učenika u nastavi, njihovom zadovoljstvu nastavom i kompetencijama koje stječu. Kompetencije stečene na tečajevima i praćenjem nastavnog procesa dijelit ćemo putem mrežnih stranice škole i projekta, eTwinning platforme, stručnih vijeća na razini škole i županije. Tijekom projekta sustavno ćemo izvještavati lokalnu zajednicu i roditelje učenika o aktivnostima i rezultatima projekta. Uspostavit ćemo suradnju s kolegama iz drugih država i pokrenuti nove aktivnosti. Svi nastavnici, stručni suradnici i administrativni djelatnici mogu se prijaviti za sudjelovanje u projektu, za što je potrebno dostaviti dokumentaciju opisanu u javnom natječaju objavljenom na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole.
Koordinatorica projekta:
Renata Gal, prof. savjetnica