eTwinning projekti

Paper for Everything

šk. god. 2024./2025.

Koordinatorice projekta su Şükran Yenigelen iz Turske i Culina Rodica Rarinca iz Rumunjske. U projekt se uključilo 15 nastavnika iz: Turske (8), Rumunjske (1), Cipra (1), Hrvatske (1), Poljske (1), Njemačke (1), Portugala (1) i 106 učenika iz sedam europskih država. Projekt je planiran za srednjoškolske učenike u dobi od 14 do 19 godina.

Stručni nastavni sadržaji: umjetnost, pedagogija, čitalačka, informacijska, medijska, digitalna, kreativna pismenost.

Kompetencije: razvoj pismenosti kulturalnih različitosti, multipismenost, osobni i socijalni razvoj, učiti kako učiti, uporaba IKT, održivi razvoj.

Suradnja: SRZ, informatika, biologija

Diseminacija na Vijeću nastavnika društvene skupine predmeta,

8. srpnja 2025.

 

 

 

 

 

 

šk. god. 2023./2024.

Literature without borders je eTwinning projekta koji je odobrila Nacionalna agencija za projekte u Hrvatskoj, 31. kolovoza 2023. pod brojem #140975. Projekt je prijavila Alta Pavin Banović, stručna suradnica knjižničarka, Medicinska škola Osijek, Osijek, Hrvatska u suvodstvu s Georgiana Alina Balan, nastavnicom iz Liceul Tehnologic „Toma Socolescu” Ploiesti, Ploiesti iz Rumunjske. U projekt se uključilo 7 voditeljica projekta i 114 učenika iz pet europskih država (Češka, Hrvatska, Moldavija, Rumunjska, Turska).

Ciljevi projekta

  • razvijati čitalačku i digitalnu pismenost učenika kroz istraživanje, upoznavanje i proučavanje književnih djela i književnika prema osobnom dogovoru voditelja projekta i sudionika, učenika: čitanje naglas odabrano književno djelo Mali princ autora Antoine de Saint-Exupéry;
  • prema pročitanom sadržaju razvijati kreativnu, informacijsku, digitalnu pismenost, učiti kako učiti, uporabu IKT;
  • aktivnosti i metode rada: istraživanje, evaluacija ispunjavanjem upitnika, radionice, susreti na daljinu, prezentacija uradaka u obliku fotografija, plakata, videa, online kviz znanja – Kahoot;
  • rezultati svih radova objavljeni u  digitalnoj knjizi Literature without borders
  • diseminacija na mrežnim stranicama škola i društvenim mrežama (FB, YouTube).

Nastavna međukurikularna suradnja

Projekt je integriran u školski kurikulum kao kurikulum stručne suradnice knjižničarke, eTwinning projekt Literature without borders, Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti, Sat razredne zajednice 1.dt razreda. Cilj je razvoj kompetencija pismenosti, jezičnosti, digitalne i tehnološke, osobne i socijalne, građanske, poduzetničke, međukulturalne različitosti.

#sjb-9519 img:hover { transform: translateY(-5px); }Book titled ‘Creative Book’Read this book made on StoryJumper

W.I.W.A.C. Europe

Wellbeing is Welldoing through Arts and Communication W.I.W.A.C. Europe je eTwinning projekt odobren 8. rujna 2023. pod ID brojem 141248. Glavna koordinatorica je Georgiana Alina Balan iz Rumunjske i sukoordinatorica je Alta Pavin Banović iz Hrvatske. U projekt je uključeno ukupno 15 nastavnika iz Rumunjske (1), Turske (4), Nove Makedonije (1), Hrvatske (7) i Španjolske (2). Projektne aktivnosti namijenjene su učenicima srednje škole od 14 do 20 godina prema ishodima međupredmetnih nastavnih kurikula. Razvoj kompetencija: jezične, pismenost, građanske, STEM, osobne i društvene, učiti kako učiti.

Međupredmetna suradnja

Ukupno je u projektnim aktivnosti sudjelovalo 14 nastavnika iz Medicinske škole Osijek: vjeronauk Adrijana Lovrinčević i Goran Todorović, školska knjižničarka Alta Pavin Banović, hrvatski jezik – Đurđica Radić i Marina Pilj-Tomić, etika – Inez Brataljenović, dentalna struka Iva Tomić i Mirjana Kralj, laborantska struka – Helena Karačić-Šoljić, Ivana Nemet i Marija Katić, informatika – Krešimir Fabijančić, sestrinska struka Maja Rakin,  biologija – Snježana Tomljenović.

Ciljevi ovoga projekta su realizirani kroz objavljene članke, prezentacije, mrežne stranice; logo projekta, logo MŠO,  video radovima, kreativnim radovima učenika s nastavnicima kojima smo razvijali pismenost na svim razinama kao i emocionalnu zrelost, motivirali za učenje, razvijali svijet o vrijednosti očuvanja zdravlja, razvoja životnih vještina poput komunikacijskih vještine, empatije, izgradnje karaktera, upravljanje vremenom, socijalna inteligencija, motivacija i osjećaja samoučinkovitosti.

Skip to content