PROVEDBA BE WELL PROJEKTA U ŠKOLSKOJ 2024./25.
Projekt, u nastavku i ove školske godine, 2024./2025. svojim nazivom Be-Well traži permanentnu primjenu.
Nakon nekoliko sastanaka i susreta sudionika projekta iz Slovenije, Španjolske i Hrvatske, započeli smo provedbu projekta po dogovorenim sastavnicama.
Tijekom školskih praznika, 17 nastavnika Medicinske škole Osijek (Fabijančić, K., Jaman Galeković, M., Karačić Šoljić, H., Laurović, B., Lončarić, B., Lovrinčević, A., Lucić, J., Maras, M., Nikolovski, M., Omrčen, Z., Pilj Tomić, M., Radić, Đ., Rajković, A., Rakin, M., Aleksić, A., Tot Vesić, M.i Dravinski, S.) sudjelovalo je na edukaciji u prostorima Filozofskog fakulteta u Osijeku.
Edukaciju je vodila dr.sc. Silvija Ručević, prof. sa Filozofskog fakulteta Osijek s profesoricom Anom Azenić te stručnim suradnicama Nadom Grujić Tomas, Mirnom Ilakovac Keser te Martinom Komesarović.
Cilj je bio upoznati nastavnike s radionicama iz priručnika i provesti ih praktično s cijelom grupom. Nastavnici, polaznici edukacije su iz svih predmetnih područja; opće obrazovnih i strukovnih. Kroz ovu edukaciju ističe se kultura i potreba osobnog razvoja, traženja rješenja i osobne dobrobiti. Nastavnicima u srednjim školama je potrebno ovakvo ohrabrenje kroz edukaciju, da bi se lakše upuštali u rad na temama mentalnog zdravlja učenika.
Priručnik Be-Well projekta poučava o mogućim smjerovima i mogućnostima kada se nađemo u situacijama koje narušavaju ravnotežu stanja dobrobiti. Upravo te situacije su nastavnici isprobavali na ovim radionicama i osnaživali se na provedbu radionicu početkom drugog polugodišta.
Tijekom polugodišta provedena su pred testiranja, radionice i postestiranja sa kontrolnim i eksperimentalnim skupinama učenika. Provedene su radionice u svim godištima i različitim zanimanjima.
Nastavnici sudionici provedbe projekta su pokazali visoku motivaciju za rad na temama iz priručnika, mada je to tražilo puno dodatnog angažmana i izlazak iz uobičajenog puta rada na nastavnim sadržajima.
Stvorila se kroz taj rad i grupa ljudi koja raspravlja o provedbi, teškoćama, reakcijama, razgovorima s učenicima, vlastitim mogućnostima poticanja na aktivnost i slično.
Svako znanje i svaka vještina pridonosi osobnom, a time i, profesionalnom razvoju pojedinca. Kada nastavnici razmišljaju na ovaj način, onda to lakše primjenjuju i prenose na učenike.
Mirna Ilakovac Keser, stručna suradnica psihologinja
Nada Grujić Tomas, stručna suradnica pedagoginja
Ana Azenić, prof.
Martina Komesarović, stručna suradnica psihologinja




