HEAL: Honor Educate Aid Learn

Međunarodni dan sestrinstva, 12.5.2025. (HEAL)
Učenici i nastavnici Medicinske škole sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnog dana sestrinstva kroz aktivnosti organizirane u sklopu Erasmus+ projekta HEAL. Ovaj značajan dan, koji se obilježava 12. svibnja diljem svijeta, bio je prilika za promicanje sestrinske...

Dana zdravlja, 10.5.2025.
Sudionici projekta obilježili su javnozdravstvenu akciju Dan zdravlja 10.5.2025. na Trgu slobode, kojoj je s ciljem promicanja zdravih životnih navika, prevencije bolesti i jačanja svijesti o važnosti brige za vlastito zdravlje. Učenici su građanima mjerili...

RADIONICA Kardiopulmonalni arest – kpr -avd (HEAL)
Dana 5.5.2025., nastavnik Marko Maceković održao je edukaciju i radionicu iz područja hitnih medicinskih postupaka za učenike Medicinske škole iz Njemačke, grupacije AMEOS, u sklopu Erasmus+ projekta HEAL. Fokus edukacije bio je na osnovama reanimacije i pravilnoj...

Nacionalni dan hitne medicinske službe, 30.4.2025.
Sudionici projekta obilježili su Nacionalni dan hitne medicinske službe na Trgu slobode, gdje su imali priliku isprobati različite vještine iz područja hitne medicine. Također su sudjelovali u javnozdravstvenoj akciji tijekom koje su građanima mjerili krvni tlak i...

„Vođena fantazija” – RADIONICA
Sudionici Erasmus+ projekta HEAL: Sara Krpić, Matija Topalić i Maja Mijatović za goste iz Njemačke održali su radionicu „Vođena fantazija” kojom se sudionike usmjerava riječima da zatvorenih očiju zamišljaju određene slike, situacije ili osjećaje. Cilj je...

Erasmus aktivnost povodom Dana Medicinske škole Osijek, 7. travnja 2025
Povodom obilježavanja Dana Medicinske škole Osijek iskoristili smo priliku te jednu učionicu pretvorili u pravu Erasmus zonu. Naša škola broji više od 600 učenika, a svaki od njih imao je priliku iz prve ruke saznati više o Erasmus+ programu i našem HEAL projektu....

HEAL: Portugal
HEAL: PortugalUčenici zdravstvenih smjerova – medicinska sestra, farmaceutski tehničar, sanitarni tehničar, dentalni tehničar i laboratorijski tehničar – Medicinske škole Osijek boravili su od 3. do 15. ožujka 2025. g. u portugalskom gradu Bragi, u sklopu Erasmus+...

Erasmus Heal – Osnabrück
Osvrt na prvi tjedan Prvi dan u Osnabrücku prošao je brzo, ali sadržajno. Posjetili smo kliniku Ameos i stekli prvi dojam o mjestu gdje ćemo provoditi praksu. Grad smo istraživali javnim prijevozom, vozeći se autobusom kroz njegove ulice i upijajući atmosferu. Večer...

Radionica financijskog planiranja
Dana 20. veljače 2025. s učenicima je održana radionica financijskog planiranja s ciljem razvijanja osnovnih znanja i vještina vezanih uz osobne financije. Tijekom radionice učenici su upoznati s osnovnim pojmovima iz područja upravljanja budžetom, štednje, planiranja...

Digitalni otisak – radionica
U sklopu Erasmus+ projekta HEAL, sudionici projekta sa nastavnikom Markom Maceković su 19. veljače 2025. godine održali edukativnu radionicu za učenike 2. razreda pod nazivom „Digitalni otisak” u sklopu Dana sigurijeg interneta. Cilj radionice bio je osvijestiti...
Naziv projekta: HEAL: Honor Educate Aid Learn
(KA122-VET – Short-term projects for mobility of learners and staff in VET)
Program: Erasmus+
Tip aktivnosti: Ključna aktivnost 1 u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja
➢ Trajanje projekta: 1.9.2024. – 30.6.2025.
➢ Vrijeme trajanja svake prakse – 12 dana (+ 2 dana putovanja)
➢ Vrijeme održavanja prakse – po dogovoru s organizacijama primateljicama ovisno o njihovim mogućnostima i organizacijskim kapacitetima škole – veljača i ožujak 2025.
➢ Vrijednost projekta: 89.080,00 EUR
➢ Broj projekta 2024-1-HR01-KA122-VET-000239369
➢ Voditelj projekta: ravnateljica Sanja Dravinski, mag.med.techn.
Koordinator projekta: Martina Tot Vesić, mag.med.techn.
Financiranje sudjelovanja na mobilnosti:
Sudjelovanje na mobilnosti sufinancirano je sredstvima programa Europske unije Erasmus+. Sudionicima mobilnosti bit će pokriveni troškovi putovanja i životni troškovi za vrijeme trajanja mobilnosti.
Organizacije primateljice;
– APLICAPROPOSTA LDA (Braga, Portugal) – 17 učenika i 3 osobe u pratnji
➢ 8 učenika smjera medicinska sestra/tehničar opće njege
➢ 2 učenika smjera sanitarni tehničar/tehničarka
➢ 2 učenika smjera farmaceutski tehničar/tehničarka
➢ 3 učenika smjera dentalni tehničar/tehičarka
➢ 2 učenika smjera zdravstveno laboratorijski tehničar/tehničarka
– AMEOS (Osnabruck, Njemačka) – 12 učenika i 2 osobe u pratnji
➢ 6 učenika smjera medicinska sestra/tehničar opće njege
➢ 6 učenika smjera fizioterapeutski tehničar/tehničarka
Ukratko o projektu:
Projekt je prijavljen u svrhu što bolje integracije naših učenika na tržište rada. Nakon školovanja, našim učenicima potrebna su znanja o novim vrstama uređaja i opreme koja se koristi u zdravstvu, poznavanje trendova i noviteta poput integrirane skrbi za starije, telemedicine, korištenja robotike i shvaćanje holističkog pristupa zdravlju kroz razumijevanje i primjenu integrativnih praksi koje uključuju kombinaciju tradicionalne medicine i alternativnih terapija za poboljšanje općeg blagostanja pacijenata. Vođeni potrebama sektora, projektom želimo omogućiti našim učenicima usavršavanje stručnih vještina i kompetencija vezanih uz njihovo područje rada s naglaskom na nove trendove i inovaciju u procesima rada te poznavanju novih tehnologija, poboljšanje razine engleskog jezika, kao i sigurnost u govoru. Želimo poboljšati njihove socijalne vještine kao što su prilagodba, komunikacija i suradnja, uspostavljanje profesionalnih odnosa s pojedincima i grupama što je svakako važan segment interpersonalnih vještina. Očekuje se i poboljšanje vještina povezanih s radom kao što su timski rad, točnost, multitasking i proaktivnost. Bolje vještine u segmentu profesionalnog ponašanja i odnosa s nadređenima i suradnicima istog ili nižeg ranga. Povećanje samopouzdanja i razumijevanja vlastitih kvaliteta i prostora za napredak. Poboljšano preuzimanje inicijative i timski rad te širenje vidika stjecanjem znanja o drugim zemljama i kulturama. Nakon provedenog projekta i svih planiranih aktivnosti, na temelju rezultata provedene ankete očekujemo povećanje znanja i vještina učenika iz područja njihove struke i poznavanje trenutnih trendova u medicini u njihovom području. Bolje komunikacijske vještine, razumijevanje potreba pacijenata na temelju naučenoga i temeljem primjera dobre prakse iz država u kojima je provedena mobilnost. Očekujemo povećanje transverzalnih vještina te pozitivan stav prema cjeloživotnom učenju.