HEAL: Honor Educate Aid Learn

#ErasmusDays#HonorEducate Aid Learn#

#ErasmusDays#HonorEducate Aid Learn#

U razdoblju od 14. do 19. listopada održavaju se ovogodišnji dani Erasmusa. I ove godine koordinatorica projekta Martina Tot Vesić s nastavnicima i sudionicima projekta (Anom Azenić, Branislavom Laurović, Ivanom Marček, Ivanom Debelić i Markom Macekovićem) kao i s...

Naziv projekta: HEAL: Honor Educate Aid Learn
(KA122-VET – Short-term projects for mobility of learners and staff in VET)
Program: Erasmus+
Tip aktivnosti: Ključna aktivnost 1 u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja
➢ Trajanje projekta: 1.9.2024. – 30.6.2025.
➢ Vrijeme trajanja svake prakse – 12 dana (+ 2 dana putovanja)
➢ Vrijeme održavanja prakse – po dogovoru s organizacijama primateljicama ovisno o njihovim mogućnostima i organizacijskim kapacitetima škole – veljača i ožujak 2025.
➢ Vrijednost projekta: 89.080,00 EUR
➢ Broj projekta 2024-1-HR01-KA122-VET-000239369
➢ Voditelj projekta: ravnateljica Sanja Dravinski, mag.med.techn.
Koordinator projekta: Martina Tot Vesić, mag.med.techn.
Financiranje sudjelovanja na mobilnosti:
Sudjelovanje na mobilnosti sufinancirano je sredstvima programa Europske unije Erasmus+. Sudionicima mobilnosti bit će pokriveni troškovi putovanja i životni troškovi za vrijeme trajanja mobilnosti.
Organizacije primateljice;
– APLICAPROPOSTA LDA (Braga, Portugal) – 17 učenika i 3 osobe u pratnji
➢ 8 učenika smjera medicinska sestra/tehničar opće njege
➢ 2 učenika smjera sanitarni tehničar/tehničarka
➢ 2 učenika smjera farmaceutski tehničar/tehničarka
➢ 3 učenika smjera dentalni tehničar/tehičarka
➢ 2 učenika smjera zdravstveno laboratorijski tehničar/tehničarka
– AMEOS (Osnabruck, Njemačka) – 12 učenika i 2 osobe u pratnji
➢ 6 učenika smjera medicinska sestra/tehničar opće njege
➢ 6 učenika smjera fizioterapeutski tehničar/tehničarka
Ukratko o projektu:
Projekt je prijavljen u svrhu što bolje integracije naših učenika na tržište rada. Nakon školovanja, našim učenicima potrebna su znanja o novim vrstama uređaja i opreme koja se koristi u zdravstvu, poznavanje trendova i noviteta poput integrirane skrbi za starije, telemedicine, korištenja robotike i shvaćanje holističkog pristupa zdravlju kroz razumijevanje i primjenu integrativnih praksi koje uključuju kombinaciju tradicionalne medicine i alternativnih terapija za poboljšanje općeg blagostanja pacijenata. Vođeni potrebama sektora, projektom želimo omogućiti našim učenicima usavršavanje stručnih vještina i kompetencija vezanih uz njihovo područje rada s naglaskom na nove trendove i inovaciju u procesima rada te poznavanju novih tehnologija, poboljšanje razine engleskog jezika, kao i sigurnost u govoru. Želimo poboljšati njihove socijalne vještine kao što su prilagodba, komunikacija i suradnja, uspostavljanje profesionalnih odnosa s pojedincima i grupama što je svakako važan segment interpersonalnih vještina. Očekuje se i poboljšanje vještina povezanih s radom kao što su timski rad, točnost, multitasking i proaktivnost. Bolje vještine u segmentu profesionalnog ponašanja i odnosa s nadređenima i suradnicima istog ili nižeg ranga. Povećanje samopouzdanja i razumijevanja vlastitih kvaliteta i prostora za napredak. Poboljšano preuzimanje inicijative i timski rad te širenje vidika stjecanjem znanja o drugim zemljama i kulturama. Nakon provedenog projekta i svih planiranih aktivnosti, na temelju rezultata provedene ankete očekujemo povećanje znanja i vještina učenika iz područja njihove struke i poznavanje trenutnih trendova u medicini u njihovom području. Bolje komunikacijske vještine, razumijevanje potreba pacijenata na temelju naučenoga i temeljem primjera dobre prakse iz država u kojima je provedena mobilnost. Očekujemo povećanje transverzalnih vještina te pozitivan stav prema cjeloživotnom učenju.

Skip to content