2013-02-01 13:51:32

Aktivnosti u okviru IPA projekta 29. i 30. siječnja 2013.

Dana 29. i 30. siječnja 2013. u Medicinskoj školi Osijek održana su predavanja i radionice iz obrazovnih pristupa zasnovanih na kompetencijama / ishodima učenja te specijalizirane  didaktike i metodike strukovnih predmeta. Predavanja i radionice pripremili su i održali  doc.dr.sc. Goran Livazović i dr.sc. Petar Jandrić  

Osnovni je cilj projekta „Započnimo edukaciju sada kako bismo povećali opću odgovornost za skrb o starijim osobama“ povećati fleksibilnost kurikuluma strukovnih škola u području gerijatrijske medicine/gerontologije i zdravog starenja u skladu s potrebama tržišta za novim vještinama na regionalnom, nacionalnom i europskom nivou.

Teme predavanja i radionica bile su:

·         Globalizacija, tranzicija industrijskoga društva prema postindustrijskom društvu

·         Svojstva postindustrijskoga društva (Bell i Castells), (terminologija)

·         Teorije masovnoga i umreženog društva

·         Pogledi na umreženo društvo, umreženo društvo i obrazovanje

·         Mekdonaldizacija obrazovanja

·         Rasprava: simptomi mekdonaldizacije obrazovanja i zdravstva na primjerima iz prakse

·         Što je tehnologija? Pismenost

·         Umreženo društvo i tehnologije

·         Digitalna razdjelnica

·         Rasprava: digitalna razdjelnica

·         Obrazovanje vs školovanje

·         Cjeloživotno obrazovanje

·         Korisno znanje i zaista korisno znanje

·         Kritička teorija obrazovanja

·         Digitalni urođenici, digitalne pridošlice

·         Tradicionalni didaktički trokut

·         Didaktički trokut u online okruženju

·         Rasprava: digitalni urođenici, digitalne pridošlice

·         Klasifikacije i vrste e-obrazovanja

·         Prednosti i nedostatci e-obrazovanja

·         Procjenjivanje i ocjenjivanje e-obrazovanja

·         Načela i metode ocjenjivanja e-obrazovanja

·         Stilovi učenja i e-obrazovanje

·         E-portfolio u obrazovanju

·         Primjer načina bodovanja i ocjenjivanja studenata iz kolegija "Metodika nastave informatike"

·         e-učenje i multimedijska pedagogija, odgoj i didaktika

·         didaktičko oblikovanje multimedijskog softwarea- kriteriji izbora i dizajna nastavnih medija

·         internet i učenje na daljinu

·         otvorena didaktika, samoobrazovanje i cjeloživotno učenje u multimedijskom okruženju

·         evaluacija primjene medija u odgoju i obrazovanju (prednosti i nedostaci)

·         suvremene didaktičke strategije (interaktivna nastava)

·         Primjena teorije elemenata sadržaja za e-obrazovanje na praktičnim primjerima , koja se sastoji od: samostalne analize sadržaja  i grupne diskusije zaključaka

·         Tehnologije za e-obrazovanje: teorijske orijentacije

·         Gagneovih 9 koraka u instrukcijskom dizajnu

·         Grupna analiza elektroničkog obrazovnog materijala prema Gagneovim kriterijima

·         Samostalna analiza materijala za e-obrazovanje – različiti oblici materijala

·         Samostalna analiza materijala za e-obrazovanje – online tečaj

Sudionici edukacije bili su predavači zdravstvene njege iz Medicinske škole Osijek,

Zdravstvene i veterinarske škole Dr. A. Štampar Vinkovci i Medicinskog fakulteta Osijek. 


Medicinska škola Osijek