2013-02-01 13:35:18

Aktivnosti u okviru IPA projekta 22. i 23. siječnja 2013

Dana 22. i 23. siječnja 2013. u Medicinskoj školi Osijek održana su predavanja i radionice iz obrazovnih pristupa zasnovanih na kompetencijama / ishodima učenja te specijalizirane  didaktike i metodike strukovnih predmeta. Predavanja i radionice pripremili su i održali  doc.dr.sc. Goran Livazović i dr.sc. Petar Jandrić 

Osnovni je cilj projekta „Započnimo edukaciju sada kako bismo povećali opću odgovornost za skrb o starijim osobama“ povećati fleksibilnost kurikuluma strukovnih škola u području gerijatrijske medicine/gerontologije i zdravog starenja u skladu s potrebama tržišta za novim vještinama na regionalnom, nacionalnom i europskom nivou. 

 

Teme predavanja i radionica bile su:

· Ispunjavanje upitnika očekivanja od radionice

· Rasprava: očekivanja od radionice

· Temelji učenja, suvremeni trendovi u obrazovanju

·  Kurikulum, Europski kvalifikacijski okvir, Hrvatski kvalifikacijski okvir

·  Svrha, ciljevi i ishodi učenja

·  Kompetencije, pisanje i programiranje ishoda učenja

·  Bloomova taksonomija, kognitivni, afektivni i psihomotorni ishodi učenja

·  Razine postignuća, ishodi učenja i kompetencije

·  Definicije tradicionalnog obrazovanja

·  Društvena reprodukcija

·  Rasprava: od tradicionalnog obrazovanja do e-obrazovanja

·  Definicije e-obrazovanja

·  Rasprava: kritika definicija e-obrazovanja

·  Temeljna metodička znanja o nastavnom radu s osobama treće životne dobi

·   Logički pozitivizam, Interpretativizam, Postmodernizam

·   Kvalitativno-kvantitativna nesumjerljivost

·   Lingvistički obrat, diskurs (općenito), diskurs e-obrazovanja

·   Miješane istraživačke strategije

·   Matrica za definiranje ishoda učenja;

·    Procesi u definiranju ishoda učenja;

·    Definicija, priroda i potencijal ishoda učenja;

·    Prednosti i nedostatci uporabe ishoda učenja;

·    Programiranje ishoda učenja;

·     Ishodi učenja i programski moduli;

·     Pisanje i oblikovanje ishoda učenja;

·      Vrednovanje ishoda učenja; E-obrazovanje kao praksis

·      Didaktičko-metodičke smjernice i načela programiranja gerontoloških aktivnosti

·     Optimizacija obrazovanja / samoobrazovanja te potrebe i mogućnosti gerontološke populacije;

·   Izrada obrazovnih modula;

·    Sveučilište za treću životnu dob

·   Teorijski i praktični pristupi kurikulumu (Aristotel, Bognar)

·   Razvoj kurikuluma na velikoj i maloj skali

·   Rasprava: identifikacija dominantnog pristupa kurikulumu iz Vašeg predmeta

Sudionici edukacije bili su predavači zdravstvene njege iz Medicinske škole Osijek,

Zdravstvene i veterinarske škole Dr. A. Štampar Vinkovci i Medicinskog fakulteta Osijek. 


Medicinska škola Osijek