preskoči na sadržaj

Medicinska škola Osijek

 > Naslovnica
Školske vijesti

MEDICINARI NA 14. OSJEČKOM FERIVI POLUMARATONU

Autor: Vesna Suvala, 25. 4. 2018.

„Trčanje nije samo sportska disciplina, trčanje je najprirodniji pokret. I ne zahtjeva više od patika i odluke da se pokrenemo, a nagrada za dobru volju donosi višestruki dobitak: poboljšanu kondiciju, zdravlje, vitalnost, poletnost, smanjenje stresa, povećanje općeg zadovoljstva i koncentracije u radu na svim drugim područjima života. I kad zbrojimo sve prednosti koje trčanje nosi, nije čudo što je trčanje sve atraktivniji sport.“

Tako kaže ekipa koja već dugi niz godina u Osijeku organizira Osječki Ferivi polumaraton, utrku dugu 21,097 kilometara koju iz godine u godinu trči sve veći broj trkača.

Ove je godine, 7.4.2018., održan 14. Osječki Ferivi polumaraton kojega je trčalo preko tisuću trkača svih dobnih skupina, a među njima i naša profesorica Ana Azenić, na koju smo osobito ponosni. I ne samo da ga je trčala, već ga je i istrčala u sjajnom vremenu. Bravo! smiley

Kako bi se grad Osijek predstavio u što boljem svjetlu, organizatori su animirali Osječane da na različite načine sudjeluju u polumaratonu. Na mnogim mjestima, cijelom dužinom staze bili su raspoređeni navijači i različiti glazbenici koji su pjesmom podizali atmosferu. Tako smo sudjelovali i mi, medicinari. Dvadesetak učenika naše škole glasno je navijalo za trkače na devetom kilometru utrke i koliko smo čuli, bili smo jedna od najglasnijih ekipa navijača. Učenike je organizirala profesorica Ana Azenić.

Nekoliko stotina metara od njih, školski je bend svirao i na taj način bodrio sve natjecatelje.

Osobit je užitak bio svirati vani, to je bio naš prvi nastup na otvorenom, na travnatoj površini na križanju Trpimirove ulice i Europske avenije. Osjećali smo se kao pravi profesionalci dok smo namještali ozvučenje i isprobavali sve to dok utrka još nije niti počela, a kraj nas prolazili brojni građani. Prve smo trkače dočekali nedugo nakon početka utrke i nakon toga su gotovo 45 minuta kraj nas trčali natjecatelji. Poseban je doživljaj svirati i pjevati dok oni trče, mnogi od njih su nam mahali, pljeskali, pjevali, neki od njih su čak i protrčali kroz bend, a najglasnije smo pjevali i navijali kada je kraj nas protrčala naša profesorica Ana. Neki od natjecatelja su snimali dok su trčali, a neki su skidali slušalice i odmicali se od svoje glazbe kako bi čuli što mi sviramo. Osjetilo se kako energija koja dolazi iz naše pjesme motivira i daje malo dodatne snage trkačima. Ostali smo dugo pod dojmom te svirke i nadamo se da smo opravdali poziv organizatora i da ćemo se i iduće godine zateći na polumaratonu.

Možda budemo bodrili i neka druga poznata lica koja se do tada zaljube u trčanje. smiley

Fotografije pogledajte u našoj Foto-galeriji!

Mirna Ilakovac, psihologinja




Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Tražilica
Zdravstvo
Zdravlje
17.08.2018. 16:00
Matične stanice za povratak vida
Aktivacija matičnih stanica u oku je kod slijepih laboratorijskih miševa rezultirala djelomičnim povratkom vida, objavio je znanstveni časopis Nature.

Znanost
Biologija i kemija
08.05.2018. 13:00
Šest jednogodišnjih bjeloglavih supova pušteno natrag u prirodu
Plavnik, Kvarneri‡, Kruna, Nevera, Jadran i Pavlomir, koji su prošle godine prona‘eni kao ozlije‘eni pti‡i, poletjeli su kvarnerskim nebom, zahvaljuju‡i djelatnicima Javne ustanove Priroda, zagrebačkog Zoološkog vrta i udruge BIOM. 

Obavezno posjeti!
Mudri savjeti

Pet navika koje će vas učiniti sretnijima i zadovoljnijima

 

Unatoč dokazima da je sreća djelomično određena genima te unatoč istraživanjima koja ukazuju da životne okolnosti imaju manje utjecaja na osjećaj sreće nego mi to mislimo, sreća je uvelike pod utjecajem našeg djelovanja. Slijedi pet stvari koje dokazano povećavaju osjećaj sreće i zadovoljstva:


 Zahvalnost - pišite pisma (ili na facebook zidu) zahvale ljudima koji su vam na neki način pomogli. Kod onih koji su usvojili ovu naviku naknadno je uočeno trajno - nakon tjedana i mjeseci koji su prolazili - povećanje osjećaja sreće. Čak su se i oni koji su samo pisali pisma ali ih nisu nikada poslali osjećali bolje.

 Optimizam - optimistično razmišljanje također dokazano pomaže.Zamislite idealnu budućnost - primjerice da živite uz partnera punog ljubavi i potpore ili da ste zaposleni na mjestu koje vas ispunjava - a zatim zapište zamišljenu sliku u dnevnik (može i virtualni: blog, face,…).

Brojite dobre stvari - Osobe koje imaju običaj zapisati 3 dobre stvari koje su im se dogodile tijekom tjedna pokazuju značajno povećanje osjećaja sreće. Sam čin koncentriranja na dobre stvari podsjeća ih na stvari zbog kojih trebaju biti sretni.

Koristite svoje najjače strane Identificirajte svoje najjače strane, a zatim ih pokušajte koristiti na novi način. Primjerice, netko tko kaže da ima dobar smisao za humor treba to iskoristiti da smiri situaciju u razredu ili da razveseli tužne prijatelje. Čini se da i ovo povisuje osjećaj sreće.

Vršite dobra djela - Čini se da pomažući drugima pomažemo i sebi. Osobe koje doniraju vrijeme ili novac u dobrotvorne svrhe ili koje altruistički pomažu ljudima u potrebi osjećaju se sretnijima.

 

 

 

 

 

 

CMS za škole logo
Medicinska škola Osijek / Vukovarska 209 , Hr-31000 Osijek / ss-medicinska-os.skole.hr / ured@ss-medicinska-os.skole.hr
preskoči na navigaciju